Jos viestintätoimisto ei voi luvata tuloksia, se ei osaa hommiaan

Ehkä sinäkin olet joskus maksanut viestinnästä, muttet tiedä vieläkään, mitä se toi. Näkyvyyttä ehkä – mutta entä tulokset? Myynti? Kassavirta? Uudet asiakkaat? Minä en myy näkyvyyttä. Minä myyn mitattavaa vaikuttavuutta. Siksi en ole töissä viestintätoimistossa – ja se on sinulle hyvä uutinen. Viestintäala on rikki. Ja sinä maksat siitä. Moni toimisto myy tiimejä ja prosesseja. […]
Miten tehdä aktiivista ja tehokasta B2B-uusasiakashankintaa

Inbound, outbound, British pound ja pelkkä bound. Inbound ja markkinoinnin automaatio ovat vuosikymmenen sanoja, tästä olemme kaikki samaa mieltä. Inbound-markkinoinnin eri muodot ja mekanismit ovat loistava keino saada myyntisuppiloon asiakkaita, jotka etsivät tietoa ja hakeutuvat yrityksesi pariin. Olemme itsekin kolmen eri inbound-markkinointiin tarkoitetun automaatiojärjestelmän sertifioitu kumppani, ja inbound on jo osa päivittäistä työelämäämme. Inbound on siis hyvä. On kuitenkin olemassa ISO inbound-mutta, joka jää usein huomiotta jopa sellaisissa yrityksissä, joiden potentiaalinen kohderyhmä […]
Tulokset tutkimuksestamme: Mikä on nyt tärkeää tapahtuman ja markkinoinnin ostajille

Selvitimme lokakuun viimeisellä viikolla 2024 näkemyksiä tapahtumien ja markkinoinnin hankkimisesta sekä nykyisiltä että potentiaalisilta asiakkailtamme. Tavoitteena oli vahvistaa ymmärrystämme omista vahvuuksistamme ja siitä, mitkä näistä nähdään tärkeimpinä ominaisuuksina. Saimme lomakkeeseen kaikkiaan 59 vastausta, joista osa täydennettiin puhelinhaastatteluna. Suuret kiitokset vastaajille tästä arvokkaasta näkemyksestä, jota hyödynnämme käynnissä olevassa brändityössämme ja palvelumme kehittämisessä. Tässä kiinnostavimmat nostot saaduista […]