Meillä on nyt aivan satamallinen uusi nimi ja brändi

Halusimme tehdä uudesta The Satama -brändistä konseptin, joka kiteyttää todellisen kilpailuetumme erottuvasti. Tarinan, jossa yksittäiset vahvuutemme yhdistyvät ja muodostavat yhdessä jotain ainutlaatuista. Brändityö polkaistiin käyntiin lokakuussa 2024, kun kokenut brändistrategi Simo Vunneli liittyi tiimimme. Vunneli korosti, että ennen hänen keskittymistään asiakastyöhön meidän tulisi hioa oma tarinamme seuraavalle tasolle. Hän muistutti, että olisi kiusallista, jos brändimme […]

Wanha Satama Interactive ja Zeroten menivät yhteen

Wanha Satama Interactive Oy sekä Zeroten ovat tehneet liiketoimintakaupan, jonka myötä Wanhan Sataman tapahtumatoiminta on siirtynyt Zerotenille. Yhdistyminen synnyttää monipuolisen tapahtuma- ja markkinointipalveluja tarjoavan The Sataman, jonka tavoitteena on paitsi kasvattaa osapuolten nykyisiä liiketoimintoja, myös lanseerata uusia. Kyseessä on kahden hyvinvoivan ja vakiintuneen markkina-aseman saavuttaneen yrityksen strateginen yhteenlyöttäytyminen, johon ovat ohjanneet yhdistymisen synergiaedut sekä yhteinen […]

Tilaa asiaa tavoitetilastasi

Tilaa satamallisen arvokasta lukemista kuukausittain vain 0 €.

Vain tavoitetilaansa tahtoville.