Ehkä sinäkin olet joskus maksanut viestinnästä, muttet tiedä vieläkään, mitä se toi. Näkyvyyttä ehkä – mutta entä tulokset? Myynti? Kassavirta? Uudet asiakkaat?
Minä en myy näkyvyyttä.
Minä myyn mitattavaa vaikuttavuutta.
Siksi en ole töissä viestintätoimistossa – ja se on sinulle hyvä uutinen.
Viestintäala on rikki. Ja sinä maksat siitä.
Moni toimisto myy tiimejä ja prosesseja.
Mutta kun kysyt:
– Montako päivää myyntisyklimme lyheni?
– Miten tämä sisällöntuotanto vaikutti kassavirtaan?
– Paljonko saimme medianäkyvyyttä ja missä?
…et saa vastausta. Tai saat Exceltä näyttävän kalvon, joka ei muuta liiketoimintaasi millään tavalla.

Me teemme toisin
Rakennamme The Satamassa nyt jotain erilaista.
Emme ole viestintätoimisto.
Olemme liiketoiminnan kiihdyttäjiä, joilla on viestinnän supervoimat.
Mitä se tarkoittaa sinulle?
Sen sijaan että myisimme projekteja, tarjoamme tuloksia:
- Myyntisyklin lyhentäminen 30–50 %
- Median läpilyönnit, jotka oikeasti muuttavat asemaasi markkinassa
- ROI-seuranta jokaiselle toimenpiteelle
- Sisältöä, joka ei jää pöytälaatikkoon vaan liikuttaa ihmisiä
Meidän ero muihin toimistoihin?
Yksi myy tiimiä – me myymme lopputuloksen.
Toinen rakentaa rakenteita – me rakennamme asemaa.
Kolmas tarvitsee prosesseja – me reagoimme reaaliajassa.
Mallimme:
- Sinä saat minut ja Pasin suoraan pöytään
- Me soitamme päätoimittajalle – emme lähetä toiveviestejä
- Meillä on kokemusta. Ja uskallusta luvata tuloksia.
Miksi juuri nyt?
Koska nyt on oikea hetki erottautua.
Koska myynti takkuaa, markkina on ylikyllästetty ja asiakkaat eivät ymmärrä arvoasi.
Jos viestintäsi ei kiihdytä myyntiä, se on kallis koriste.
Jos media ei tartu siihen, mitä teet, vika ei ole mediassa – vaan siinä, miten asia kerrotaan.
Ja jos haluat siihen muutoksen, minä voin auttaa.
Ota yhteyttä.
Jos haluat keskustella siitä, miten viestintä voi oikeasti vaikuttaa liiketoimintaasi – lyhentää myyntisyklin, kirkastaa aseman ja tuoda näkyvyyttä, jolla on arvoa – otetaan puhelu.
Se voi olla paras vartti, jonka käytät tällä viikolla.